fredag, mars 02, 2007

äntligen!

De senaste veckornas influensa, envisa hostande, hemtenta och dubblerad arbetsbörda på jobbet har gjort att jag knappt sett en kotte förutom vid ett par turer till kontoret, skolan och vernissaget förra helgen. Har helt enkelt inte orkat, haft möjlighet eller tid. Men nu jävlar, nu återvänder livet! Om mindre än en timme ger jag upp jobbandet (ibland bara älskar jag att jag kan komma och gå precis hur jag vill och som det passar mig) och invigning står på tur. Ska försöka att inte bli bakfull imorgon då blivande födelsedagsbarn ska firas med middag och säkert en och annan drink eller öl eller både och. Känns fantastiskt! Jag ska träffa folk! Mänsklig kontakt!

4 kommentarer:

It´s all about me sa...

och..? Fan, tog slut mitt i!!

Jenny sa...

Jag håller med Annaluna. Vad hände? Hade du så kul? Du bara gick? Lite kul om det var menat så där. (Nu kom det in världens snyggaste kille i datasalen där jag sitter och inte pluggar. Han har sjal. Jag älskar sjalkillar!).

egoistiska egon sa...

blogger jävlas, jag jobbar och ni är fan läskigt snabba! nu ska det se bättre ut. varning för syftningsfel dock, fan vad brådis jag har nu...

lycka till med sjalkillen jenny.
:)

It´s all about me sa...

hehe, bara en slump, bara en slump...