måndag, januari 12, 2015

vi säger att det här blir jättebra.

Det känns ju nästan som att man går på något dumt skämt när man köper träningskort eller antar träningsutmaningar i januari. Alla gör det. Alla misslyckas med vad de påbörjat. Typ. Nåväl. Mitt kryp i kroppen har varit kvar, jag har ont och är så jävla stel. Den här hösten då jag skulle börja träna ordentligt? Gick sådär bland annat på grund av tusen ursäkter. Men så snubblade jag över en yogautmaning om att yoga i trettio dagar. Jag kanske inte kommer kunna göra det varje dag, men så gott det går. Vet ju att yoga är det som är medicinen mot mig själv när jag är såhär, så nu kör vi. Yoga. ÄLSKAR YOGA.

(Här är utmaningen btw)

2 kommentarer:

Peppe sa...

Du kommer att motbevisa alla! Heja heja!

egoistiska egon sa...

Tack för pepp!!!