onsdag, december 14, 2016

spridda skurar mellan Hornstull och T-centralen.

Vi får se hur långt jag hinner skriva.

- Kollar någon på Black Mirror? Vi gick rakt på säsong 3 och jävlar vad vissa avsnitt är bra. Kan vi diskutera avsnitt tre (den med unga killen som fick skit på sin dator) i kommentatorsfältet? Gud, behöver typ terapi efter det avsnittet.

- Lucia gick oss helt förbi detta året också. Förra året var vi i Thailand (åh!) och detta året så var F sjuk. De har iofs sitt luciafirande imorgon på förskolan, för att kombinera led veckans apt så föräldrarna bara behöver en bökig dag denna veckan. Så fint tänkt av pedagogerna tycker jag.

- Häromdagen ringde jag och bad om hjälp. Jag måste prata med någon. Den senaste tiden har det liksom rasat ihop. När det från alla håll och kanter påpekas att jag inte verkar må så bra så blir det också som att någon trycker på en knapp, jag känner efter och inser att Näe, det står inte helt rätt till.

- Igår frågade jag K om han kunde förklara vad det är som händer i Aleppo, för jag kände mig förvirrad efter medierapporteringen den dagen. Jag vet inte om vi blev så mycket klokare, men vad i hela jävla världen är det som händer? Och varför kan vi inte stoppa detta?

- Trump. Fan, det börjar bli otäckt nu tycker jag.

Nästa: t-centralen.

2 kommentarer:

Schmarro sa...

HEJA för att ta tag i skiten och be om hjälp. Kram!

Linn sa...

Säger som Schmarro. Jättebra Kepsen! Och kram! kkram kram kram kram kram!