söndag, januari 27, 2008

one flew over the cuckoo's nest.

Bounce kan dansa. Det visste jag. Det var coolt att se i verkligheten, men häftigast var hur jävla bra de gjorde Gökboet. Som att se filmen, fast ur dansperspektiv. Och det var väl tanken med hela föreställningen, så jag fattar att den gått i flera år och nu ska ut på turné i Europa och världen. Synd bara att jag upptäckte föreställningen ett par år försent för att kunna ge alla jag känner som snart fyller år en biljett. Alla skulle gilla det. Men nu är det slut och jag har inte råd att ge alla en resa ut i Europa utöver själva biljetten. Tyvärr.

3 kommentarer:

Joules sa...

Åh det var synd att jag inte hann, men roligt att läsa om det i alla fall!

egoistiska egon sa...

bara att hoppas att de gör något liknande snart igen!

Anne sa...

visst är de. såg att dansens hus släppt nya programmet, bla med cullbergbaletten. bra bra.