lördag, maj 17, 2008

it's britney, bitch.

Stairmaster + Uffe (min nya fina iPod Shuffle alltså, min nano heter Kurt) laddad med Britney Spears senaste skiva är en perfekt komb. Ni måste testa, det är helt perfekt trappgångs-takt! Men just nu lyssnar jag på Gnarls Barkleys nya. Egentligen är jag lite sugen på att se dem när de spelar på Nalen i början av juli. Men jag vet att jag kommer bli vansinnigt besviken om de inte framför Crazy i Star Wars-outfit. Och det kommer ju aldrig att hända. Så jag tror jag skiter i det. Istället så får jag nöja mig med youtubevideon. Fast hans röst är ju helt fantastisk. Och nya skivan låter fin. Nu fick jag beslutsångest. Ovanligt.

5 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

britney+träning=mycket lyckad kombo. Kan även rekommendera madonnas hard candy. Man kan liksom gå nästan hur långt som helst!

egoistiska egon sa...

bra tips! ska ladda uffe så snart jag hinner.

stambyte sa...

Britney har varit så jävla underskattad så himla länge. Hennes nya skiva är bästa träningsskivan, lätt. Ihop med Yelle.

egoistiska egon sa...

Yelle? Har jag aldrig hört. Får youtuba lite.

Jenny sa...

Fasen, sprang med Britney imorse, hur bra som helst! Tack för tipset. Brukar annars springa till Foo Fighters In your honor-skiva, men variation = topp!