måndag, augusti 04, 2008

men jag gillar't.

Semester gör konstiga saker med hjärnan. För hur jävla lat jag egentligen är, är jag minst lika rastlös. Därför har jag just nu allvarliga planer på att skriva en lista på alla maträtter vi ska laga när vardagslivet återgår till det normala. Jag funderar även på att skriva en annan lista över saker som jag kan göra när jag kommer hem till Stockholm igen. Typ torka kaklet i badrummet. Men jag struntar nog i det och fortsätter med att torka skåpluckor i köket här där jag inte ens bor. Därefter kanske jag ger mig på badrummet. Eller börjar gå igenom de 400 fotona jag tog på Gotland med nya kameran. Eller läser en bok. Kanske.

4 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

...och rita ihop lite riktlinjer för bokklubb. Check.

egoistiska egon sa...

justja. bra plan.

Anne sa...

hehe, rastlös?

egoistiska egon sa...

haha, lite. men nu försöker jag omsätta det till ngt bra. som att pyssla med fotona samt att skriva på det där jävla reportaget. hehe.