söndag, april 05, 2009

balkongliv: barnvakt.


10 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

De e mycket balkongskryt nu tycker jag. Hmf.
//Grott-bo

egoistiska egon sa...

haha. skönt ändå att veta att budskapet gått fram. och grottbon är alltid välkommen att hälsa på balkonglivet i förorten.

TORGNYSDOTTER sa...

Var försiktig med vad du önskar:D

It´s all about me sa...

Se, din balkong kan ju användas till allt :D

Du kanske kan starta en community som heter "Balkongliv" istället för "familjeliv" eller nått...hehehe.

egoistiska egon sa...

torgnysdotter: icke då.

annaluna: I know! Multifunktionell balkong så att säga. community - ja, och så slipper ni andra plågas med mina foton och skryt ;)

Emmama sa...

Jag tycker det skryts väl bra om vädret.. ;)

Matilda sa...

Gött liv! Jag vill också leva på min balkong. Har tyvärr ingen tid till det just nu. Men sen, då jävlar!

egoistiska egon sa...

emmama: det tar jag som en komplimang. haha!

matilda: minst sagt gött liv! nu längtar man bara till nästa helg...

christel sa...

Fina bilder!! Jag vart sugen på att också göra en balkonglivsföljetong, om jag skulle haft en balkong och om det skulle vara fint väder såattsäga.

egoistiska egon sa...

christel: tack! haha, du får ta och skaffa dig en balkong ;)