torsdag, september 24, 2009

håll utkik, keep me posted osv etc.

Det var ett jävla tjat från min sida, men ni får stå ut ett tag till och bita i det sura äpplet och så vidare. I alla fall, fick inte bara med mig fina grejer hem utan det verkar även som att jag blev av med lite på vägen. Ett lås till resväskan och ett minneskort till kameran. Puts väck. Ingen aning om var de är. De fanns i New York, nu är de borta. Jag är verkligen inte människan som tappar bort saker, det brukar aldrig hända. Märkligt. Låset är väl skitsamma. Kanske minneskortet också, för det användes aldrig under resan. Däremot var det mitt gamla minneskort som satt i kameran innan vi åkte och jag minns inte om jag rensade kortet. Och jag minns inte heller vad som fanns på minneskortet, oavsett om jag rensade det eller inte. Detta betyder att om minneskortet hamnat i orätta händer och det inte var rensat kan mina bilder spridas för vinden just nu. Typ som kändisarnas privata bilder som hamnar på vift, fast jävligt jävligt light. Minimjölk ungefär. Men ändå!

3 kommentarer:

Daniel sa...

Tror inte dina bilder e så kyska som du medger.

Väntar på Hänt Extra skandal.

Weronica sa...

Minimjölk. hoho. Men trist att tappa bort saker alltså. eller rättare sagt. Bli av med saker.

egoistiska egon sa...

Daniel: Schh!

Weronica: Ja, irri!