lördag, maj 15, 2010

och nej, det handlar inte om snygga kläder.

Jag blir alltid så otroligt inspirerad av Elle. Ibland tror jag det är hittepå att det är just Elle och testar genom att köpa någon annan tidning, men jag blir besviken varje gång. Den enda som kan mäta sig med Elle är, vad jag än så länge hittat, fantastiska Harper's Bazaar. Men Harper's är en aning svårare att få tag på eftersom den inte ges ut i Sverige så jag håller till godo med en prenumeration på svenska Elle. Men det är inte direkt fy skam. I senaste numret är det ett så tjusigt modereportage att jag var tvungen att fota det för att det var just så jävla snyggt fotat. Kan inte sluta titta.


6 kommentarer:

Anne sa...

Vogue Italia. Vogue Italia. Vogue Italia. Dyr, men bilder att älska och supersnygg layout och ååååh så mycket fint.

egoistiska egon sa...

Tack för tipset! Antar att den inte finns i Sverige? Eller kanske på press stop? Ska kolla imorgon.

Erica sa...

En av mina första tankar denna morgon var att jag skulle gå ner pch köpa nya numret av elle faktiskt :)

egoistiska egon sa...

Det tycker jag du ska göra!

Anne sa...

Jorå, köpte på Götgatan senast. Kommer inte ihåg adressen, men nära Slussen, precis upp för backen.

egoistiska egon sa...

Ok, ska kolla!