måndag, april 02, 2012

erkänner.

Läser del två av Hungerspelen. Om jag nu drömmer mardrömmar varje natt? Ja. Jag säger inte att det har ett samband, men det KAN ha ett samband. Kan. Kanske.

Har jag för övrigt sagt att jag är mörkrädd? Det var inte jättepraktiskt när jag växte upp i skogen så att säga. Och nu kom jag på att jag nog aldrig skrivit ner min värsta skräck-historia någonsin, då jag kröp omkring på golvet med en kniv i handen. På riktigt alltså, inte i en mardröm. Det ska jag göra en dag.

5 kommentarer:

Erika sa...

Helvete! Jag läser också Fatta eld och är numera jagad av olika odefinierbara saker etc etc om nätterna!

Josefine sa...

Jag ska nog inte läsa det skräckinlägget innan vi är i stugan ute vid havet då. När vi var där sist var jag ute och sprang i skogen också när jag precis läst första delen... tyckte att det prasslade i ALLA buskar och att det stod folk i luvor bakom träden och att det glimmade av knivar och grejer. Ej okej.

egoistiska egon sa...

Erika - det måste vara ngt med de där böckerna alltså...

emster sa...

jag såg trailern för filmen och kände bara att näe det här är en ungdomsbok som är alldeles för läskig för mig. vågar inte alls.

Johanna sa...

Glöm inte berätta det!