torsdag, april 12, 2012

trökblogg.

Jag vet inte vad som hänt med den här bloggen. Tycker den har blivit tråkig. Eller så är det kanske jag som har blivit tråkig (antagligen väldigt troligt). Anyway, vet att jag frågar det här ibland och ni säkert är sjukt trött på det men jag gör det ändå: säg vad ni vill att jag ska skriva om! Ställ en fråga eller hitta på en rubrik eller vad sjutton som helst. Om ni inte säger något tolkar jag det antingen som 1. det här är världens bästa blogg som skriver om exakt det ni vill veta! (inte troligt) eller 2. det här är en så tråkig blogg att ni slutat läsa.

10 kommentarer:

anydaynow sa...

Åh, jag känner likadant för min blogg! Noll inspiration.

Jag väntar fortfarande på din bildkavalkad från San Fran plus efterföljande roadtrip. Gärna med lite tillhörande reseguide-tips om boende osv.

Tack & hej!

Jenny sa...

Du ska snart få en liten frågeutmaning från mig. Måste bara hinna blogga först.

Josefine sa...

"När jag var 20 år trodde jag..."

Chaos by sa...

"Det här trodde jag aldrig att jag skulle göra..."

Dessutom så är det inte en tråkig blogg, tvärtom!

Johanna sa...

Är ju verkligen inte en tråkig blogg! Så det behöver du inte oroa dig det minsta för. Men ja, fler bilder kanske? (bilder är kul!).

Annars, hmm, äsch, jag är nöjd som det är!

Johanna sa...

PS. Jag har också helt tappat inspirationen för mig blogg, ska försöka skärpa mig dock. Vill att det ska bli skoj igen.

egoistiska egon sa...

Åh tack alla! Älskar förslagen. Här ska bloggas!

Cinderalley sa...

Vill också se bilder från SF-resan!!!

Colombialiv sa...

Äsch, du är inte tråkig! Gillar den precis som den är.

Rasande Rose sa...

Läser, varje dag :D