söndag, juni 22, 2014

hur i hela fridens namn har jag kunnat missa detta?

Mordutredarna på P3! Verkar som att det började redan förra veckan. Jag ska lyssna på varenda avsnitt i sommar. Det är väl visserligen redan sommar, men jag tänker semester. K har antagligen semester om en vecka och HERREGUD SÅ JAG LÄNGTAR. All ledig tid vi har tillsammans är så enormt mycket mer värd nuförtiden. Varje kväll, varje helg, semester och små resor. Dels handlar det såklart om att inte vara ensamt ansvarig för ett barn utan kunna dela på det, plus att jag älskar att bara vara där vi är alla tre. Så märkligt klyschigt, men ack så sant. Trivs var vi än är, nästan. Det är fint. Och bra.

Och apropå semester. Eventuellt ska vi försöka åka bil Stockholm --> Halmstad. Tips på var man kan stanna och övernatta på vägen ner/hem?

Inga kommentarer: