onsdag, juni 21, 2006

tack.

Imorse, precis när jag stoppat in hörlurarna i öronen och tryckt på play och hört hur Air’s franska engelska gjorde min morgon lite bättre, men innan jag hade hunnit ner i tunnelbanan och öppnat första sidan i Tusen Små Bitar tänkte jag på en grej. Jag tänkte att jag kanske borde skriva en blogg om det, men det behövs inte. För fröken Shelob har skrivit en blogg med ord jag själv hade kunnat skriva. Jag är ganska trött idag. Igår somnade både jag och K innan vi ens hade släckt lampan bredvid sängen eller sagt god natt till varandra. Vattnet som skulle ner i min hals imorse 06.50 när mobilen pep var uppvärmt-av-lampan-hela-natten-varmt. Och nu sitter jag på jobbet och lyssnar på P3 i hörlurar för att försöka stänga ute säljarnas eviga tjatter bakom mig och jag vågar inte riktigt surfa öppet än. Tyvärr. Det är stressande ibland. Men mina chefer sitter precis bakom mig och min skärm är så satans stor. Jag längtar tills imorgon då vi åker iväg från stan igen. Det var så jävla roligt i helgen och K blev så himla glad och allt var så lyckat och det var hemskt att åka tillbaka till Stockholm i söndags. Men vi åker dit igen imorgon och midsommar kommer bli bra. Ibland känner jag mig väldigt tacksam.

Inga kommentarer: