fredag, oktober 05, 2007

fina förorten.

Anmälde mig till den där kursen, trots att den var fullbokad och dyr. För min egen skull hoppas jag att någon lämnar återbud och ger mig en plats. Min plånbok hoppas att det inte blir ett återbud, men det skiter jag i. Sen var vi ute och fotograferade i solnedgången innan allt ljus försvann. Jag får hålla till godo med K som lärare så länge, och det är verkligen inte dåligt det heller. Men jag får inte riktigt ordning på min skärm här på jobbet, så fotona är mycket mörkare här än vad de var igår på Ks fina fina mac. Hrm.




6 kommentarer:

Ivana sa...

Och nu är jag officiellt avundsjuk! Oh well, jag får fortsätta med min hemmagjorda fotokurs, ta kameran, knäpp 100 bilder på samma objekt på 100 olika sätt & se vad som blev häftigast ☺

egoistiska egon sa...

men det är ju så jag också gör! med lite hjälp av k då. man lär sig alltid något litet varje gång.

It´s all about me sa...

Åh, men du som har ett riktigt jobb förtjänar ju den där fotokursen! Fiiiin förort! Gillar fotot i svartvitt!

egoistiska egon sa...

ja, så resonerar jag också ;)
vilket av de svartvita gillade du, det första eller det andra? och tack!

Anne sa...

Det där med skärmkalibrering är inget annat än ondo. Men så rofyllt det ser ut.

egoistiska egon sa...

jag ska göra ett nytt försök idag med skärmen. får se om jag lyckas.

det var rofyllt, väldigt skönt!