fredag, januari 16, 2009

någon snackade om minus tio grader.

Det är för kallt ute för att orka gå ut på lunchen, så jag snor en utmaning från Emmama istället.

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, men jag har den alltid på ljudlös.

02. Vem såg dig senast naken?
Gissa.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Jag var lång och sanslöst smal (hade 25-36 i jeansstorlek) och var inte så jävla tjusig faktiskt. Gick från att ha långt hår till kort och klädde mig som jag tyckte andra var snygga, inte vad jag själv passade i.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Som jag gör nu plus tjugo år.

05. Hur var du på dagis?
Eftersom jag var ett osocialt barn som inte gillade att leka med andra gick jag hos dagmamma istället för dagis. Där var det färre barn och så gick alla hem före mig så jag kunde leka när jag var ensam kvar. Jag är fortfarande ganska osocial faktiskt.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Både och. Jag är inte den som blir polare med alla första dagen, men om man lär känna mig eller jobbar nära mig så är jag nog en bra arbetskamrat. Jobbar man praktiskt tillsammans med mig är jag nogrann men snäll. Jag är allmänt den som håller koll och känner mig ibland som en morsa på avdelningen som enbart innehåller manliga arbetskamrater.

07. Har du celluliter?
Någon säkert, men aldrig kollat efter ordentligt.

08. Biter du på naglarna?
Biter, river, pillar.

09. Har du något handikapp?
Nä.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nä, men jag undviker dem ju gärna om jag har ett val.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Aldrig funderat över. Det känns inte relevant.

12. Svär du?
Som fan hela jävla tiden.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag är trevlig mot de flesta.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Det är lustigt det där hur man alltid är hetero eller homo. Jag tror nog egentligen att alla människor är mer eller mindre bisexuella, men själv ligger jag väldigt mycket åt det heterosexuella hållet på den bisexuella skalan så att säga.

15. Tror du på utomjordningar?
Något finns nog där ute, men jag vet inte om jag tror på utomjordingar i den form som man vanligast förknippar dem med.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
WOK! Kycklingwok med ris. Tröttnar aldrig.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Inälvsmat och saker med mycket sås. Jag är ingen såsmänniska.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Är skitdålig på att ljuga. Håller käften istället då.

20. Har du kysst en polis?
Nej.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
De är obehagliga.

22. Har du någonting att dölja?
Självklart. Det har alla.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar till lägenheten, nycklar till cykeln, nyckelbricka till jobbet, nyckebricka till vårt hus, nycklar till förrådet och en ölöppnare.

24. Är du / har du varit gift?
Nä.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Beror ju på anledningen, men eftersom vi inte har bil och tunnelbanorna går nästan dygnet runt så är det nog en ganska ordentlig anledning om jag skulle behöva hämta honom, så då: Ja.

26. Kan du laga cyklar?
Nej.

27. Kan du fixa med bilar?
Nej. Pappa kan. Good enough.

28. Brukar du köra om?
Om jag behöver så. Inte för skojs skull.

29. Kan du baka bröd?
Nej.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Jo, jag har sett mamma göra det flera gånger...

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
SCRUBS!

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

Hahahaha. Vikken gullig unge:-)

egoistiska egon sa...

Tjock var jag också!