onsdag, juli 01, 2009

jag har dödat pacman och hans familj.

9 kommentarer:

Matilda sa...

Haha! Precis!

Beatrix Vnunk sa...

Hahahahaha! Mördare.

Vet du, jag har nästan helt slutat äta kött sen jag blev gravid. Plötsligt en dag var det äckligt med kött - i alla fall oftast. Otroligt trist, jobbigt och rent av lite skämmigt.

egoistiska egon sa...

Ja, kände mig nästan lite elak på någe vis.

Beatrix: Det där går över ska du se. Har en bekant som har problem med att dricka vatten nu under hennes graviditet. Det är rätt dumt, framförallt när det är hett hett hett.

It´s all about me sa...

Eller så har Beatrix bara kommit till den insikten jag alltid haft: kött ÄR äckligt ;)

Men man kan ju trösta sig med att falukorb ionte är kött, det innehåller ju så lite kött att det knappt räknas.. ;)

egoistiska egon sa...

Jag gillar kött. Och falukorv.

inte skyldig sa...

HAHA! jag tänker så varje gång jag steker falukorv. det är iofs inte så ofta, men dock. DÖ PACMAN! tänker jag. DÖ!

epic alien sa...

så himla roligt!!

egoistiska egon sa...

inte skyldig: ja, man får ut sina aggressioner. haha!

epic alien: I know.

Emmama sa...

Ooooh vad jag langtar efter falukorv! Nasta vecka sa! :)