söndag, september 26, 2010

en helt ovanlig söndag.

Ni kommer inte kunna gå imorgon flinade yogainstruktören igår. Och hon hade väl typ rätt. Mina lår! Plus att det var en rolig kväll igår hos Jenny, alla är så himla fina. Ger visserligen den obligatoriska ångesten över hur tråkig jag är i jämförelse med alla andra coola fina, men samtidigt är ju jag jag. Nu åker vi, jag och K, och checkar in på hotell och bakismyser och firar fem år tillsammans. Fem år! Fatta att jag var tjugotre när vi blev ihop. Tjugotvå när vi träffades. Och då kändes det som att jag hade hunnit med rätt mycket i livet. Tjugotvå. Hahaha!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Men va?!?!?! DU ÄR INTE TRÅKIG! DU ÄR VÄRLDENS; VÄRLDENS FINASTE!

inte skyldig sa...

håller med jenny! sluta tramsa egon! du är värsta bra.

egoistiska egon sa...

Sötnosar! Nu verkar det som att jag skrev för att få såna här reaktioner, och det var inte riktigt meningen. Ska sluta tramsa och checka in istället. Hähä.

stambyte sa...

Åh, jag håller med, du är ju värsta bra ju.

Beatrix Vnunk sa...

Du ÄR en cool katt. Det vet du att jag tycker.
Grattis fina ni! Jag är glad att jag varit med sedan starten:)

egoistiska egon sa...

Ni är fina.