tisdag, juni 05, 2012

en hel natts god sömn!

Jag sov bra inatt! Lite religiöst ögonblick att vakna imorse och bara Vänta nu, är jag UTVILAD?. Och jag vet, jag vet, alla stackars småbarnsföräldrar och alla andra att det är inte många som faktiskt får en god natts sömn varje natt. Men. De senaste veckorna har liksom sett ut såhär:

1. Jävligt tuffa veckor generellt
2. Inte kunnat somna förrän 00.30-01 varje natt
3. Vaknat mellan 03-04 varje natt och därefter minst en gång i timmen fram till 06-07. Och då menar jag VAKNA, inte bara vända på sig och somna om.
4. Vakna med huvudvärk varje morgon.

Så, nu njuter jag.

2 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Vad härligt! Mina nätter med sömn är förbi redan som gravid, men det har jag ju ändå valt (att skaffa barn). Om man inte har det tycker jag att man förtjänar att sova ordentligt.

Hoppas du får fler nätter med ordentlig sömn, det gör ju så sjukt stor skillnad!

egoistiska egon sa...

Tack!