tisdag, november 05, 2013

dags för en enkät!

Och den har jag snott härifrån.

Vad ser du fram emot just nu?
Dagen efter att vi har flyttat samt dagen efter att hen i magen är född. Har sett fram emot detta så länge nu att jag bara vill ha det praktiska överstökat och kunna börja leva efter allt nytt istället.

Vad hatar du med hösten?
Mörkret, att det är så slaskigt och rått. Oväntat svar va?

Vad har du på dig i höst?
Haha. Allt jag ryms i. Varje vecka är det nya plagg som packas ner i post-preggo-kassar. Så just nu är det vissa klänningar samt preggojeans med långa linnen till. Koftor.

Vad exakt gjorde du vid denna tiden förra året?
Enligt den här bloggen redigerade jag foton. Om jag inte minns helt fel hade jag gigantisk jobbångest. Ville bara fly från dåvarande jobb.

Med sommaren fortfarande färsk i minnet…Vad var bäst och sämst med sommaren?
Bäst var att vi hann så mycket utan att det kändes det minsta stressigt. Att jag var lugn. Norge blev höjdpunkten på något sätt, för vi hade nog inte väntat oss att det skulle vara som det blev. Sämst var nog mina preggokrämpor, typ att jag hade panik över graviditeten fram till midsommar eller så.


Visa fem bilder från förra hösten och berätta om dom!


Hängde i Dalarna med mitt bästa gäng. De där människorna alltså, så jävla viktiga. 



Min kille gav mig en present. Peeeeez!


Hittade världens bästa läppgrejsimojs. 



Rustade upp väskan inför vintern och började packa tre olika sorters vantar. 


Hängde i såna här miljöer med Jenny och Inte skyldig. Dagen efter att vi kom hem sa jag upp mig och tackade ja till en ny bostad. Om tre veckor flyttar vi. Vi har väntat ett tag alltså. 

Vad lyssnar du på för musik i höst? (ev alltid)
Just nu det som spelas på p3 samt en jobblåtslista någon gjort i Spotify och så radiokanalen "Electronic" i Spotify.


Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Sov och gör saker du tycker om.

Och sist men inte minst…Vad är hösten för dig?
Snygga koftor och regn.

Inga kommentarer: