onsdag, augusti 09, 2017

hur svårt kan de vaaaa egentligen?

Vissa saker har jag väldigt svårt att göra. De är inte svåra, de blir bara inte av. Kan ha något att göra med mitt sönderstressade senaste år, men ändå. Liksom lämna in en väska för byte av dragkedja när det finns ett ställe precis vid jobbet som gör sånt? Kan inte vara så klurigt kan man tycka. Men jodå! Dragkedjan pajade helt förra sommaren, varit halvtrasig minst ett år till innan dess. Jag lämnade in väskan i måndags. Det är min jobbväska också, en skitsnygg laptopväska från Sandqvist i läder. Så jag har kånkat runt med en ryggsäck i ett år nu, istället för att bara lämna in den där jävla väskan på lagning. Men nu så!

Andra saker jag gjort denna veckan är att boka en tid för synundersökning. Min syn är bra, inga glasögon eller linser. Däremot har vi ärftlig ögonsjukdom i släkten som inte går att bota utan bara sakta ner (grönstarr). Därför är det skitviktigt att upptäcka det i tid, för annars blir man blind lite väl snabbt. I alla fall, det kan man kolla i samband med en synundersökning. Så nu ska jag göra det på fredag! Woho! Känner mig sjukt effektiv av att ha tagit tag i båda dessa saker.

Just det, ska till tandläkaren imorgon också. Kan dock inte ta så mycket cred för det då jag fick hem en lapp i brevlådan med inbokad tid och tänkte bara följa instruktionerna så att säga.

Saker som inte går så bra däremot är att hitta/boka en resa till oss i höst. Jag har bokat två jobbresor, men ingen resa för familjen. Suck.

4 kommentarer:

nostalgifabriken sa...

heja heja! smågrus är så dränerande men guuvad man känner sig duktig när det väl är gjort!

Erika sa...

Det tar ju så sjukt mkt tid att kolla upp inför och boka resa. Man hinner aldrig!

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) Kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
Genom drogunduspellcaster@gmail.com

UplayOnline sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal,


เย็ดสาว