torsdag, augusti 31, 2017

så förutsägbar?

Har varit på teamevent i ett par dagar. Vi gjorde lite personlighetsövningar, som jag gillar att göra och som alltid är intressant. Men. Så tråkig jag känner mig jämt efter dessa. Andra är oplanerade, spontana människor som tar risker och go with the flow. Vilka personlighetsdrag jag beskrev mig själv med? Logic and safeminded. Alltså det är ju så tråkigt att klockorna stannar? Vi pratade på kvällen om vad det farligaste vi gjort i våra liv är. Jag sa inget, för jag vet inte om jag någonsin gjort något farligt? Det är inte jag. Jag gör inga såna saker, jag råkar inte hamna i såna situationer. Jag tänker på konsekvenser, logiska samband och vad som är klokt att göra. Zzzz.

1 kommentar:

Erika sa...

Haha jag älskar detta! Skrattade rakt ut. Jag är nämligen exakt likadan. Och vill dessutom bestämma allt själv. Allt under kontroll! Superkul person att hänga med!!