onsdag, december 27, 2006

plus fjorton böcker och en espressomaskin.

Jag är tillbaka i storstan. Hur mycket jag än älskar och är beroende av lugnet på landet kryper det i kroppen efter några dagar. Jag och K fick skjuts till Sthlm. Det var nog tur det, tillsammans fyllde våra julklappar en hel volvokombi-baklucka. Bland annat fick jag fjorton böcker (!) och en espressomaskin (av K såklart, vem annars är bättre på och är orsaken till mitt latteberoende?). K fick ett antal dvd-boxar. Världens bästa L är i stan med sin Freddie och T har återvänt till Sverige. Det ska även jobbas och pluggas. Så om bloggen framöver kommer vara något mer i dvala än vanligt vet ni varför. Jo, idag kom kontraktet till min brevlåda. Tjoho! Dock gick inte mina planer på att klippa av mig halva håret så bra. Min frisör gillade inte tanken på det, hon tunnade istället ut halva håret (bokstavligt talat, och nu överdriver jag faktiskt inte). Huvudet känns lättare och äntligen har jag normaltjockt hår igen. Nu ska här spelas spel och drickas vin. Häj!

Inga kommentarer: