onsdag, november 21, 2007

imorgon är det redan torsdag.

Vi var på Kent i måndags. Att jag inte skrivit något om det hela kan ses som en recension det med. Kent var Kent. Bra, inte dåligt, inte outstanding. Jag fick gåshus två gånger. Räknar med fler gånger på tisdag då det blir the Editors för hela slanten. Annars har jobbet haft besök från det europeiska huvudkontoret i ett par dagar. Big boss etc. Min ansträngning har varit att städa skrivbordet samt säga Goodmooooorning med ett bländande leende. Min chef och de andra cheferna har haft det svettigare, och jag kan liksom inte låta bli att vara nervös och spänd för deras skull på något sätt. Imorgon är det redan tredje gången av fotokursen, och jag har en dag framför mig som innebär att jag är hemifrån mellan 07.30 och 23.30. Livet snurrar fort.

4 kommentarer:

Anne sa...

Byrån hade biljetter och jag fick frågan om jag ville hänga på. Det ville jag men kunde inte. Jobb jobb. Hade mer än gärna gått.

Anonym sa...

Men. Du gick på Kent. Du har varit på Kent. JagvillocksågåpåKent. *flåsar oroväckande*

Daniel Storey sa...

editors=lycka!

(innan du upptäcker det själv och ändrar; "gåshus" blev en väldigt rolig felskrivning, kan inte hjälpa att undra över hur ett sånt ser ut :) låt stå!)

egoistiska egon sa...

anne: synd att du inte kunde!

susannanstans: mhm. men nu får det nog vara nog med kentkonserter på ett tag. det är lite samesame över det hela.

storey: haha, jag hade inte märkt felstavningen. men nu låter jag den stå kvar.