onsdag, juni 18, 2008

hipphipphurra!

Idag fyller världens bästa människa år. Jag firade honom redan några minuter efter midnatt med ett par biljetter till Emmylou Harris konsert i höst, men det betyder ju inte att man ska stanna där. Vi har idag även käkat indiskt, samt ska ikväll kolla på matchen i gott sällskap med födelsedagsbarnets paradrätt som tillbehör:
Bullar och Öl.

Imorgon är det dags att dra till Roslagen för en, förhoppningsvis, favorit i repris. Kanske vågar vi oss på någon annan ö det här året? Sen måste jag packa om väskan innan flyget till London lyfter obehagligt tidigt måndag morgon. Tillbaka sent sent fredagkväll. Om ni saknar mig tycker jag att ni ska utnyttja denna tid till att ta en sväng förbi Hornsgatspuckeln på Söder. Pappa har lite skulpturer i fönstret på något av gallerierna där. Minns ej namnet på stället, men gå och kika vettja. Innan de säljer slut.

1 kommentar:

Kenneth Grönwall sa...

Du kan ge presenter du älsk. Jag blev ju glad som få! Snart öööl och bullar...hm ja kanske lite mat först då :). Pusse!