torsdag, januari 21, 2010

det finns så många skämt och ordvitsar som skulle kunna stå i den här rubriken.


Nya pjuck! Dösnygga. Som en billigare variant av korta Acne Pistols och dragkedjor på båda sidor och bara schnygga. Finns i magiskt snygg blå (ja, blå) också, men efter moget och praktiskt övervägande tillsammans med hon som jobbade i butiken och både K och Linda (som jag sms:ade dit som smakråd) blev det trots allt svarta. Men om någon bara vill köpa ett par snygga skor och redan har massor med svarta: KÖP DE BLÅ! KÖP! KÖP! De heter för övrigt "Sprinter Negro".

9 kommentarer:

emma esteban sa...

Hah! Sprinter negro! Jag har en skål som det står "ass yellow" under.

inte skyldig sa...

Hah! Jag köpte nästan likadana igår när jag egentligen skulle spara pengar. Jag mejlade bild till Emma Esteban för smakråd. (Hann dock köpa dem innan jag fick svar.) Mina har dock inget kul namn. Åtminstone står det inget på boxen, men jag tror de heter "Världens finaste skor". Ibland bara måste man.

egoistiska egon sa...

Ja, jag har egentligen köpstopp, men det gäller tydligen icke skor. Ha-ha.

egoistiska egon sa...

Preciiiis.

Matilda sa...

Skitsnygga! Såna vill jag också ha!

egoistiska egon sa...

Ja men KÖP! Köp!

stambyte sa...

Mycket snygga!! *vill ha*

Towe sa...

stod och höll i samma sko idag men bestämde mig att vänta till måndag o lön - sjukt snygga!

egoistiska egon sa...

bytet & towis: Ja! Men köp!