onsdag, juni 08, 2011

och tiden, ja den går minsann lika jävla fort som vanligt.

Kan ni fatta att det redan är två månader sen jag skrev det här inlägget? Dessutom tror jag att det precis denna dag är exakt tio år sedan jag flyttade till Stockholm. TIO år? Jag som inte ens är trettio år gammal ännu. För ett par år sedan skrev jag en sammanfattning av juni under alla år jag bott i Stockholm, för att just få ihop en tidsram över hur mitt liv utvecklats under mina år här. Det var skitkul. Ska försöka lägga till 2010 och 2011 inom kort.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Tiden FLYGER iväg, det är nästan läskigt. Jag och min kille flyttade just hem från Schweiz där vi bott i två år, och de två åren kändes bara som ett ögonblick, typ. Helt sjukt.

Jonna sa...

Juni 2011: Blandar ihop allt som hänt de senaste tio åren.

Towe sa...

Alltså jag tyckte jag nyss flyttade till Thailand för första gången och det var 5 år sen!! Är det så här fort tiden går nu när man inte är 20 längre?

egoistiska egon sa...

Jonna: haha, precis så!