fredag, december 02, 2011

jag gör också fredagslistan.

Precis som alla andra.


Vad åt du till frukost?
En tallrik blåbärsyoghurt (om man ska vara korrekt: soyghurt) med linfrö, solrosfrö och fruktmüsli. Nedsköljd med en klunk te. 

Vad har fått dig att skratta idag?
Mina kollegor, en vän och en rolig film jag fick skickad till mig. 

Vad har du på dig just nu?
Jeans, ljusblå oversize-tröja, en leopardkofta och en stor mysig vit scarf. 

Hur ser resten av dagen ut?
Ska jobba lite till, sen äta mat med min kille innan vi tar med oss ett par öl och åker till våra kompisar som renoverar deras nya lägenhet. 

Vad händer ikväll?
Ja det svarade jag ju precis på. Äta på Chutney, åka och träffa vänner och dricka ett par öl i ett renoveringskaos. 

Och på lördag?
Träna, städa lite kanske, kanske jobba en skvätt och så födelsedagskalas på kvällen. 

Och på söndag?
Helst ingenting. Antagligen fippla lite hemma. 

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Det har varit en ganska rolig vecka. Vi har köpt säng, jag har lunchat med vänner, fikat med vänner, varit på en middag och pussat på min kille. 

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
För lite sömn och vissa tvära kast mellan total lycka och skräck. 

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"No problem, see you soon!"
"Ha, skönt! :) Sitter på t-banan nu"
+ ett långt sms som skickas runt nu i juletid om att hylla kvinnan. Suck.  

Vad dricker du i helgen?
Öl, vatten, lite vin. 

Bästa bakfylletips?
1. Drick inte så mycket. 
2. Ta en resorb innan du somnar. 
3. SOV. 

Inga kommentarer: