söndag, februari 26, 2012

håll till godo!

Vanligtvis när vi flänger iväg någonstans har jag superdupermegabautalust att blogga de första dagarna, och sen bara dör det. Antagligen för att semesterkänslan på riktigt sätter in och internet blir totalt oviktigt. Men eftersom vi inte varit borta så länge ännu vill jag blogga. Även om hjärnan är mos. Vi vaknade 05.45 imorse och kunde inte somna om. Önskar att jag kunde vara så varje dag, för när vi väl åt frukost vid halv tio hade jag redan suttit två timmar på Starbucks och jobbat. Sen gav vi oss iväg på en liten promenad. Promenaden blev skitlång, men vad gör väl det. Det är vår här! Jag har till och med fått röda kinder idag, ansiktet blev väl helt chockad av sol efter ett halvår i mörker.

3 kommentarer:

Sus sa...

Jag är SÅ avis. Enligt nyheterna så kommer vi att få snöyra på tisdag. :P

Limpy sa...

Åh så himla himla fint. Mycket glad att du delade med dig.

Duktiga Tjejen sa...

Åh, jag älskar SF så mycket! De har typ alltid vår, det är det bästa. Aldrig vinter. Love, love.