söndag, februari 19, 2012

man kan säga såhär:

"Det är lite mycket nu"

Men ja, man ska ju inte klaga. Men idag slocknade jag två timmar mitt på dagen. Sov som en stock. Hatar att sova på dagarna, för jag mår alltid hundra gånger värre när jag väl vaknar än innan. Idag kände jag mig sjuk i två timmar efter. Det gjorde jag inte innan. Men nu är jag pigg! Jättesmart vid midnatt.

Något jag inte hunnit blogga om är sista avsnitten av Homeland. JÖSSES. Tydligen ska de börja spela in säsong två i vår. Längtar. Jättemycket.

Och om en vecka är vi i San Francisco.

Inte klaga, som sagt.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Jag hetssåg Homeland förra veckan och såg sen sista på Svt. HERRE GUD. Orkar ej vänta till hösten. Men blir väl tvungen.

Duktiga Tjejen sa...

Vi somnade oxå två timmar på dagen igår, men det var skönt.

Snart SF, härligt!

Johanna sa...

Men JAG VET så sjukt spännande.

Och sova på dagen är ju hemskt, håller med. Framför allt för att jag alltid dreglar när jag sover på dagen. Fräscht. Gör jag aldrig på natten, himla konstigt faktiskt.