onsdag, januari 02, 2013

att jag överlevt är ett mirakel.

Den senaste veckan har jag varit omringad av magsjuka. Från alla håll och sällskap har någon haft magsjuka. Har tillbringat ett antal timmar per dag att känna efter om jag inte varit lite, lite illamående. Men jag blev (peppar peppar) inte sjuk. Inte magsjuk åtminstone. Istället fick jag mig en smäll igår: kombinationen av träningsvärk från helvetet efter nyårs-bowling, mensvärk samt bakfylla = inget att rekommendera. Inte alls. Idag är tillståndet bättre, och lägligt nog ska vi på spa för att återfå krafterna. Bra planerat, måste jag säga.

2 kommentarer:

Johanna sa...

SPA, gud vad härligt. Hoppas ni får det underbart och att du INTE får någon himla magsjuka. Någonsin.

egoistiska egon sa...

Tack snälla. Och det var underbart!