onsdag, januari 09, 2013

jaha, vad gör ni då?

Att vara ledig när alla andra är lediga är ju inget att skryta om direkt. Men nu ni, nu när ni alla andra har börjat jobba igen efter jul- och nyår - då är jag ledig i två veckor till. WOHO! Det blev ingen resa, jag fick beslutsångest och pengaångest och insåg att det jag mest behöver är att göra i-n-g-e-n-t-i-n-g. Så idag har jag gjort det här:

09: Vaknade av alarmet (sover lätt till 12 annars)
10: Klev upp
11: Surfade på dethära internettet
12: Läste en bok
13: Körde "cardio yoga" framför tvn. Blev svettig
14: Åt lunch, en knäckebrödsmacka med getostbrie och tomat
15: Åkte tunnelbana
16: Möte på mitt fd jobb för att prata lite strategier jag inte hann lämna över ordentligt
17: Insåg att Stockholms bästa godisbutik slagit igen, blev uppriktigt ledsen
18: Handlade mat med K
19: Lagade mat och åt den sen
20: Kollade ett avsnitt Games of Thrones
21: Kollade Stenbeck-dokumentären
22: Kollade sista avsnittet av Homeland
23: Pussade min kille godnatt
Midnatt: Det är nu det. Jag tänkte sitta uppe halva natten och skriva pga var inte trött men nu är jag trött. Så jag ska nog sova. Känns lite som en besvikelse nu när jag KAN vara vaken hela natten när ingen annan kan det. Trist. Men jag har ju några dagar till på mig. Hehe.

Inga kommentarer: