torsdag, maj 18, 2006

go finland.

Ikväll är det tydligen någon slags pre-Eurovision Song Contest som ska avgöra om Carola får tävla i den riktiga ESC. Är det bara jag som skulle tycka det vore hysteriskt roligt om hon inte kvalificerade sig till att få kraxa lite på lördag också? Fast jag måste erkänna att jag nästan vill titta ikväll eftersom jag skulle vilja se det finska bidraget, enbart pga självplågeri. De var med på samma bild som Carola i dagens DN och jag blev rädd. Men så har jag iofs drömt mardrömmar om orcher ett flertal gånger.

2 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...

Ha ha det är ju humor, hur fan kom dom med i uttagningen från första början...hm ja sen vann de också. Fy fan så kul. Jag håller på Lordi: http://www.lordi.org/

Anonym sa...

Haha.. jag tycker det är riktigt komiskt. Och ännu komiskare är ju att de gick vidare. ;D /Sussie