måndag, maj 15, 2006

lattäh.

Jag har precis gjort min första latte, alldeles själv. K gav mig en snabbinstruktion imorse innan han åkte till jobbet. Den räckte gott och väl, för fan vad snygg den blev! Jag har lärt mig det, ju mer och mer beroende jag blivit (hej byta-ut-en-drog-mot-en-annan!), att om latten är snygg är den ofta också god. Min var god. Kanske något svag, men då vet jag ju det till nästa gång. När latten var färdig så ringde jag K och skröt om hur duktig jag varit, därefter blev det latte och plugg i solen på balkongen. Mmmm.

Betygsmässigt ger jag min första latte 6 Egoistiska Egon av 10 möjliga.
Icke illa pinkat!

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

du som är datasnille, HUR gör jag för att lägga linkar till min sida? Har letat överallt men hittar inte..skriv gärna till mig när/om du har tid:) Kram.

It´s all about me sa...

thanks för hjälp, men så ser det verkligen itne ut p min och finns inte det du skrev på templates..JÄVLIGT störande, vill bara skrika. ATT DET SKA VARA SÅ SVÅRT liksom, gaaaah.

It´s all about me sa...

tror jag kom in på rätt spår, men när jag la in funkade det inte..men kanske sen. TACK:)