onsdag, maj 30, 2007

egon leker fotograf.

7 kommentarer:

Daniel Storey sa...

Yikes! Det är helt omöjligt att avgöra om bilden visar ett bra eller dåligt väder, ruskigt schyst! Och ännu mer inspirationsvatten på min fotokvarn. Jag fick min alldeles superfina superbra (så vitt nollkameravetanda jag vet) kamera idag. Nu ska jag också bli en sån där cool foto-bloggare!

Anonym sa...

jo, så är det ju här med. grejen är ju att jag inte VET vad jag vill göra. det finns så mycket. men jag kan inget om något känns det som. vet inte vad, var osv jag ska söka. utbildningen är ju så himla teoretisk så det enda jag egentligen lärt mig är att skriva vetenskapliga arbeten...

It´s all about me sa...

Shiit vilken perfekt bild! Amazing! Aldrig tänkt på att bli fotograf??

egoistiska egon sa...

Storey: om jag inte minns fel (minnet är lite halvbra såhär i stressade tider) var det varken bra eller dåligt utan "bara" en solnedgång från vår balkong. :D kul med ny kamera, fota och visa!

annaluna: Tack, men det är nog Ks systemdigitalkamera som gör det mesta jobbet, även om jag tryckte på knappen. Fota är skitroligt tycker jag, men jag är inte speciellt bra på det :)

Anonym sa...

nä, det är ju dessutom typ omöjligt att få jobb med en gång, jag har suttit hela dagen och jagat praktikplatser och hittat en del företag som erbjuder praktik inom PR så nu är det bara att uppdatera CV:n och börja fila på ansökningar :)

Matilda sa...

Tjusigt. Jag fullkomligt älskar himlar. Särskilt när de är så här spännande!

It´s all about me sa...

Ruskigt bra kamera isåfall, vill ha!