fredag, juli 04, 2008

men alltså,

har alla semester eller?
VISA LIVSTECKEN!
Man blir ju deprimerad. En timme och femton minuter kvar tills jag åker hem till min kille. Han har eget företag och har därför varit på en av våra tre närliggande badplatser idag. Kul för honom. Själv har jag varit bakfull, varit försenad in i ett telefonmöte med en fransman som inte har något mellanslag mellan orden när han pratar, mailat, korrat annonser, suttit i en park och ätit lunch, köpt godis, fått sockerchock och letat efter inspiration till att jobba.
En timme och tio minuter kvar.

7 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kenneth Grönwall sa...

Jag lider med dig och får ju nästan dåligt samvete av att jag minsann kan bada och roa mig...dessutom tror inte jag att du är riktigt gjord för att sitta inne på ett kontor den här årstiden. Du borde bli lärare och ha sommarlov. Puss.

Anne sa...

och mitt vinterlov är inne på sista dagen. suck.

TORGNYSDOTTER sa...

håller med. Alla verkar ha semester utom du och jag. Jag hatar dem.

egoistiska egon sa...

k: lärare. skitbra idé.

anne: vinterlov känns väldigt avlägset, men lov är trots allt lov.

torgnysdotter: hata är rätt ord!
:)

Anonym sa...

empati! jag sitter på ett ekande kontor och det är 14 dagar kvar till semestern. fast idag känns det inte lika eländigt när regnet strilar ner utanför. då är det ganska okej att kura här och lyssna på bra musik :)

egoistiska egon sa...

baumbi: jag vill bara kura ner mig i soffan! känns hemskt med massa dagar kvar till semester...