torsdag, oktober 16, 2008

finns i sjön?

Vi bara reklam-zappade och fastnade på kanal 9 och skrattade så vi nästan grät på mindre än ett par minuter. Var tvungna att internetta upp programmet, tydligen heter det Sjön Suger. och verkar vara helt jävla fantastiskt roligt. Mitt i alltihopa, där på internett, dyker båten upp. Den där båten som vi såg tuffa förbi en after work-kväll i somras mellan Gamla Stan och Slussen. Vi hade visserligen druckit långt fler än en öl, men mer än halva sällskapet trodde att det var Loa Falkman som stod i båten. En tid senare hade en i sällskapet inte kunnat släppa händelsen, utan försökte ta reda på om Loa Falkman har en båt. Så han googlade. På Loa Falkman plus båt. Och kom till min blogg. Och nu hittade vi båten, kanske, som mycket möjligt kan ha innehållit Loa den där kvällen, eftersom kändisar hänger med kändisar. It’s a small world liksom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker namnet på programmet är grymt roligt. :-D Sjön suger. Jag har också sett reklamen för programmet... båten i sig lockar ju till skratt bara den. Hehe.

egoistiska egon sa...

ja, det passar ju jävligt bra till programmet, hehe.

jag tycker båten är skitfin! :)