torsdag, oktober 02, 2008

vänskap.

konversation på msn mellan mig och lindaerna (hon som har koll).

egon says:
hej. jag köpte en svart stickad klänning igår, lite lagom vardaglig-fin liksom. vinterklänning.
egon says:
så testade jag med mina stövlar till.
egon says:
de var ju gigantiska i bredd när jag inte hade jeans på mig
egon says:
kanske blir det bättre med strumpbyxor i, men annars ser det ju helt galet ut? eller kan man ha så? tror du?

(en timmes lunch inklusive shopping)

egon says:
jag köpte ett par mörkgröna tights på indiska, det blir nog fint. kanske kan köpa ngt overkneestrumpor till om jag vill ha stövlarna.
egon says:
skönt att jag kan konversera med dig och liksom lösa problemet utan att du behöver svara.
egon says:
det är sann vänskap det.

4 kommentarer:

e r i k a sa...

Såg du min fb, status igår? Bara för att man har stora fötter har man inte tjocka ben! Tack för tips om lösningar på problemet :)

egoistiska egon sa...

haha, nä det såg jag inte, men kan tänka mig att vi har samma problem. jag har ju stövlar som är stora från början i modellen (tighta stövlar skulle jag aldrig kunna hitta), men i det här fallet blev de som dubbla storleken i skaftet. en lösning är kanske som jag skrev, att köra på det coola med overknee-strumpor (man behöver ju inte dra upp dem över knäna), så blir det lite tjockare.

It´s all about me sa...

haha, det sägs ju att de bästa svaren kommer fårn en själv, bara man ställer frågorna högt;)

Kaos-Anna sa...

Ha! ha!