tisdag, oktober 21, 2008

jag gör mitt bästa.

Så gott jag kan försöker jag att tänka på söndagen. Vi var på Yasuragi och fick ansiktsbehandling och halvslumrade lite här och där och njöt i de varma källorna utomhus och simmade i den snyggaste simbassängen och badade på japanskt vis och åt mango apelsin äpple plommon banan päron ananas och så vidare från fruktbuffén och godgod trerätters middag innan vi åkte hem mer avslappnade än någonsin. Men det känns jävligt avlägset när saker och ting bara inte går som man tänkt sig och stressen kryper på och alla frågar mig om precis allting. Trots att det är tisdag och söndag inte alls är länge sen.

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

Aa. Allt sånt där håller för kort tid. Även sängbäddning och städning. Allt rivs ner och måste startas om. Man kan ju tycka att psyket skulle hålla sig ostressad, kroppen hålla sig tränad och räkningarna hålla sig betalda. Men icke. Skitliv.

egoistiska egon sa...

linda: gör mitt bästa.

torgnysdotter: bajsliv!