tisdag, augusti 18, 2009

bara för att jag egentligen inte får shoppa något just nu.

Jag har fingrat på den här skärbrädan i flera år och den här väskan i ett halvår eller så. Dyra, kanske inte nödvändiga prylar. Fast ack så jävla snygga. Men om jag räknar pengarna när vi kommit hem från New York och slantarna räcker, då måste det väl vara okej att köpa? Eller hur? Eller hur? Mhm? Ja-a?

Ps. Fast ska vi prata riiiiiktigt dyra kanske inte nödvändiga prylar måste jag ju nämna den här pärlan. Åhhhhh.

7 kommentarer:

e r i k a sa...

Erika <3 Mulberry.

Suck.

egoistiska egon sa...

Mhm.
Suck.
Men man kanske kan lura i sig det där att man har väskan hela liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivet?
:)

egoistiska egon sa...

Nu upptäckte jag att länkjäveln bara går till indexssidan, inte till den specifika väskan jag ville. suck.

It´s all about me sa...

Men herregud KÖP människa, sätt fart på samhällets ekonomi och bidra inte till krisen genom att snåla :D

Nä men ärligt, du jobbar ju och har lön, så de där sakerna tycker jag verkligen du kan unna dig!! Gillar skärbrädan!

egoistiska egon sa...

Ja, vi får som sagt se hur ekonomin är efter New York. Sparar myyycket pengar dit nu så jag kan shoppa där. :) Men älskar verkligen skärbrädan...

e r i k a sa...

Ja en väska som håller ca 60 år borde ju vara uhm, prisvärd?

Jag kom direkt till specifika väskan!

egoistiska egon sa...

Ja, man borde ju tycka det. Haha!

Märkligt, jag gör inte det. Menmen, huvudsaken är ju att ni andra gör det ;)