onsdag, mars 14, 2012

30 grader i februari.

Ser ni 30 grader i februari? Alltså - ÄLSKART.

8 kommentarer:

HeyLeon sa...

Oh yes, varje måndag sitter jag bänkad.

Nyfiken Alltid sa...

Absolut. Ångestframkallande men bra!

Jenny sa...

Nu är det så många som tipsat att jag nästan måste börja kolla!

Duktiga Tjejen sa...

Vad sjukt, tänkte blogga om just den serien idag!

Jag såg den av en slump i måndags första gången och gillade, och nu ser jag alla på SVT play. GILLA!

Josefine sa...

Ja! Jag trodde att det skulle vara en komedi (av nån anledning. kjell bergqvist kanske) så ångesten redan i första avsnittet... herre gud. Men bra. Mycket bra.

anydaynow sa...

Japp. Mkt bra!

Erika sa...

Kollat varenda avsnitt!

egoistiska egon sa...

Jenny: Kolla!

Alla andra: skönt att inte vara själv, hehe.