lördag, mars 17, 2012

utseende.

Två saker som är väldigt ytliga:

1. Jag har gått ner i vikt efter tre veckor i USA. Alltså. Va? Är det ens möjligt?
2. Ibland var det skitkallt. Då fick jag slänga på mig allt varmt jag hade i väskan och fullkomligt skita i hur det såg ut. En sån dag hade jag en blommig klänning, randig stickad tröja och en ullscarf i ett rutigt mönster. K tog kort på mig när jag tog kort på honom och han fick oväntat många kommentarer om hur snygga kläder jag hade. Kanske ska sluta tänka på hur jag klär mig lite oftare.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det ser ju supersniggt ut för sjutton. Konstigt att det alltid blir så när man anstränger sig som minst. Så är det typ jämt för mig. Försöker jag för mkt får jag inte till det.

S.W sa...

Visst är det konstigt!? Jag gick också ner i vikt när jag var där, fast jag inte alls tänkte på vad jag åt. Dessutom växte mitt hår säkert åtta centimeter på åtta veckor och blev mycket tjockare. Märkligt land det där.