lördag, mars 17, 2012

honey, i'm home!

Jag är hemma! Hurra! Nog för att det var fantastiska tre veckor, men herrejösses vad skönt att äta hemlagad mat och sova i sin egen säng. När jag la huvudet på kudden igår vid 21 hade jag mer eller mindre varit vaken sen 06 torsdag morgon i Kalifornien. Alltså drygt 30 timmar. Kan inte sova sittandes! Det innebar även att jag var så jävla trött vid mellanlandingen i Paris att jag gick omkring och kände mig full. Kom på mig själv med att prata högt med mig själv när jag åt på en restaurang på Charles de Gaulle. Men nu är jag hemma, har packat upp resväskan och laddat in alla bilderna från min kamera. Återstår bara att tvätta allt och redigera bilderna. Och återgå till ett normalt liv igen.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag älskar att komma hem efter resa och vara så där trött. Kan nästan dra ut på det lite: duscha, äta något. För att sedan lägga mig ner och stensova.

egoistiska egon sa...

Haha, men precis vad jag gjorde! Duschade, åt, kollade tv, tog ett glas vin (som om det behövdes) och blev typ medvetslös så fort jag la mig i sängen sen.

Johanna sa...

Välkommen hem!