tisdag, april 10, 2007

det var ju dumt.

Det känns som att mitt köp av fejkfärgad hy var ett väldigt smart drag. Hur effekten än är så känner jag mig i alla fall lite mindre död, vilket ju var poängen. Dessutom finns i stort sett allt smink jag äger för närvarande femton mil från Stockholm. Många delar i den här historien är dumma.
-Att jag är så dum att jag tar med mig massor med smink när jag ska vistas på landet
-Att jag glömmer massor med smink
-Att jag blir förbannad, ledsen och väldigt väldigt arg för att jag glömt
-Att jag blir förbannad, ledsen och väldigt arg för att jag inte kan kontrollera mitt utseende som jag brukar
-Att jag finner en tröst i att jag åtminstone har lite mindre död ansiktsfärg sen förra veckan
-Att en mascara och en concealer tillsammans kostar över 200 kronor
-Att antagligen alla tjejer som läser detta drar efter andan och tänker att En sån tur att inte jag har glömt allt mitt smink någonstans
-Att antagligen alla killar som läser detta skakar på huvudet och tycker att jag och alla andra tjejer är fjantiga och ytliga

4 kommentarer:

Natalie sa...

jag FICK faktiskt en såndär känsla som man kan få när man tittar på dramafilmer ibland och tänker "vilken tuuuuur att inte min mamma är en seriemördare". fast med sminket. vilken tuuuur att jag inte har glömt mitt smink långt åt helvete. är jag fjantig, yes-no?

egoistiska egon sa...

du är icke fjantig! högst normal. men så är vi ju tjejer också.

Anonym sa...

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=38071420

Haha!

egoistiska egon sa...

Haha! Vet du vad som är sjukt då - killen ska tydligen komma från staden där jag gick i gymnasiet! Trodde först det var det du ville påpeka och funderade vad du ville säga med det innan jag hörde refrängen, HAHA.