onsdag, april 18, 2007

lösningen kallas kaffe?

Flytt, balkongbygge, försäljning av lägenheten, heltidsjobb. Allt ska vara uppstyrt och klart inom två veckor. Utöver det gamla vanliga med att jag har en uppsats att skriva, ett jobb att sköta, en plats i styrelsen (fortfarande…), fotbollsmatcher att gå på. Att upprätthålla det normala i en vardag som att äta frukost lunch och middag, sova ordentligt och andas blir ännu svårare än vanligt. Det sociala får inte plats. Yasuragi på söndag känns mer än passande.

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

jag fattar inte heller hur jag ska hinna med allt...trots att jag har sabbatsår nu. Varenda dag umgås jag, och jag vill inte prioritera bort det... tre kartonger står packade, och det syns inte ens skillnad bland mina grejjer. Jag har så sjukt mycket saker att jag inte vet vad jag ska göra!!

M sa...

Jag har av ngn mystisk anlendning missat att kolla din blogg på ett tag nu och hade massa härliga inlägg att läsa! Så fint! Du skriver lika bra och kul som vanligt. Kramar, Maggan

Anonym sa...

Kaffe är ibland en räddare i nöden. :)