torsdag, november 06, 2008

fint skare va.

Finkulturen slog i taket igår. Men det är så det fungerar. Fint till de fina. För Linda fyllde ju nämligen år sen för ett tag sen, och eftersom jag är en konsekvent människa så fick hon ett teaterbesök med mig som sällskap. Det blev inget mindre än Hamlet på Dramaten, och igår var det dags. Hamlet har jag aldrig fattat. Inte ens försökt förstå. Inte vet jag om jag förstår det bättre nu heller, men det var ändå mer begripligt än vad jag kunnat tänka mig. Och för mig tidigare okända skådespelare var lika bra som de kända. Och musiken också - indiepop på Dramaten liksom.


5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

detsamma fina du.

Ja, vår nya favvo ska icke få slippa oss. :)

e r i k a sa...

Själv gick jag i pausen. Haha.

egoistiska egon sa...

men varför då? nu blir jag nyfiken :)

e r i k a sa...

Jag har sett Hamlet förr och det var inte roligare den här gången så att säga.

egoistiska egon sa...

ah, okej. tyckte du inte ens att föreställningen var okej?