onsdag, november 12, 2008

från egon till egon.

Det här skrivs av mig tisdagkväll klockan 21.33. Jag önskar innerligt att din onsdag blir bättre än din tisdag. Inte för att något hemskt hände på tisdagen, men det är november och du hade en rätt dålig dag bara. Även med novembermått mätt. Men den här låten kan kanske göra onsdag lite bättre. Om det inte hjälper att bara lyssna så vill jag att du visualiserar känslan av när du och Linda dansade till tonerna av samma låt ackompanjerat med fantstiska kroppsrörelser mitt i natten den där julikvällen då bland annat en och annan vinflaska från Italien blev tom.

Ha en trevlig onsdag, kära egon.

Med vänliga hälsningar,
egon


3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

en sån fin gest! tack!

TORGNYSDOTTER sa...

Den funkar riktigt bra.
Sitter och fnular på vilken låt som ska ta udden av ett riktigt skitår *surar*.

egoistiska egon sa...

linda: vad bra :)

torgnysdotter: ja! kanske mitt senaste inlägg?