onsdag, november 11, 2009

på begäran: resultatfleecen på bild.


Gravidposen känns innovativ.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hotet från sionismen

- Peter Ingestad, Solna

egoistiska egon sa...

Jag har lite svårt att se kopplingen mellan
"Israeliska arméns påstådda organhandel" och min fleecetröja.

Weronica sa...

Den såg ju nice ut. Det är något speciellt med fleece. Har en supergammal jag fick av syrran när hon jobbade på utestället munken i visby för 100 år sen. Den är helt utnött, men jag kan inte kasta den. hehe

egoistiska egon sa...

Den är PERFEKT! Min är också jääävligt nött, men kan som sagt inte heller kasta den. Never.

Ivana sa...

Fleece är så galet mysigt. Jag vill sy en hel overall i fleece som jag kan bo i typ hela vintern.

egoistiska egon sa...

Ja, jag med! Skulle älska det.