tisdag, november 03, 2009

pausmusik i väntan på att jag ska ha tid att blogga.

4 kommentarer:

It´s all about me sa...

Det är så kul att Röyksopp blivit så stora... Jag lyssnade på dem redan när de släppte debutalbumet, sen var det liksom tyst ett tag. Like them a lot! Favoriten ever är nog what else is there, men den här är ju helt ok den också!

Ivana sa...

Första gången jag hörde Röyksopp hos en kompis skrattade jag åt honom i flera dagar. Nu har jag en massa Röyksopp i iPhonen. Ibland älskar jag när jag har fel.

egoistiska egon sa...

IAAM: Jag har lyssnat på dem också sen debutalbumet ;) Min favvo är också What else is there (skrev faktiskt exakt den kommentaren till förra inlägget när Wero skrev att det här var en sjukt bra låt, haha).

Ivana: Det är ju ofta den musiken som blir den bästa i längden, det som växer fram och blir überbra först efter några lyssningar.

egoistiska egon sa...

Skön svenska: "Jag har lyssnat på dem också sen debutalbumet". Haha.