fredag, december 18, 2009

sju månader.

I morgon är det sju månader sen jag slutade äta mjölk, vete, apelsiner och jordnötter. Den där första dagen var hemsk precis som ganska många av de efterföljande dagarna. Men som ni skrev vänjer man sig fort. Jävlar vad duktig jag blivit på innehållsförteckningar till exempel! Saknar fortfarande ganska mycket, men det är oftast när jag befinner mig direkt bredvid någon som äter det jag inte får äta. Eller när jag får ätbara godsaker som jag inte kan äta. Då svider det lite. Men så väger jag det lite snabbt mot hur mitt liv blivit så fantastiskt mycket bättre och helt plötsligt är det inte svårt att säga nej. Fast sukta kommer jag alltid att göra. Mjölkchoklad. Åhhhh!

2 kommentarer:

Beatrix Vnunk sa...

Fan, va duktig du är!
Men jag måste säga att det bokstavligen är ett strålande resultat. Du ser så jäkla smashing ut!

egoistiska egon sa...

Tack snälla! Och fan vad roligt det är att höra att det tydligen syns utåt också. Puss.