söndag, mars 15, 2015

hoppas på att få ändra detta.



Så gjorde jag det bara, klickade "Beställ" på en PT online-tjänst. Av någon anledning tycker jag detta är väldigt nervöst. Kanske har det med mitt svar på frågan om mina fysiska styrkor att göra. Det kom så naturligt, att jag verkligen anser att jag inte har några alls. Blev till och med lite ledsen av insikten. Jag har en lång och smal kropp som rent fysiskt är värdelös. Men jag hoppas kunna ändra detta nu. Snart. För man fick tydligen inte börja redan imorgon som jag önskade utan först om några veckor. Grrr.

4 kommentarer:

Linnea i Colorado sa...

Men hejja hejja!

Johanna sa...

Jaa, HEJA! Men alltså, klart du har starka sidor (!) du har ju tex fött barn!! Mkt impad över detta just nu :)

Anna Granström sa...

Men, du är väl rätt bra på yoga? Inte att underskatta. Jag kan rent fysiskt inte tex nå ner med händerna till golvet stående pga skitlår. Och lång, jättebra i många sammanhang ju! Tex på konserter? Nå saker som är högt upp? Och som Johanna skriver - föda barn! Det är gryt starkt.

egoistiska egon sa...

Johanna: De finns säkert, men jag ser dem inte just nu.

Anna: Bara för att jag gillar yoga betyder inte att jag är bra på det. Jag kan VERKLIGEN INTE nå ner med händerna i golvet framåtfälld. Och att vara lång är bra i sammanhang ja, men att se bra på konserter hjälper ju sådär i träningssammanhang liksom.